Adana Tren Garı ve Yakın Çevresi

  • Yıl : 2019
  • Lokasyon : Adana
  • Kategori : Kentsel Tasarım . Koruma . Yarışma . Ulaşım
  • Ödül : 2. Ödül
  • Ali Sinan : Ali Sinan
  • Nehir Bera Biçer :
  • Elif Yılmaz : Elif
  • Buğrahan Baran :
  • Dicle Taşkın :
  • Bünyamin Çam :
  • Kadri Atabaş :
  • Yiğit Acar :
  • Utku Karakaya :
  • Müge Krusa :
  • Renato Bici :
  • Okan Mutlu Akpınar :
  • Mehmet Çıkrık :
  • Murat Memlük :
  • Seda Özçelik :
  • Sevgi Çalı :
  • Beliz Bediz Sinan :
  • Cem Dursun :
  • Gökhan Yıldırım :
  • Hasan Okan Çetin : +1
  • Nuran Özkam : +1
  • Olsi Kafeja :
  • Esra Bor :
  • Özlem Kaya :
  • Başak Kalfa :
  • Tuğba Kayakök :
  • Derya Güngör :
  • Farzad Golghasemi :
  • Jülide Arzu Uluçay :
  • Sonat Özcivanoğlu :
  • Batuhan Çelebi : +1
  • Gökçe Nur Çelebioğlu :
  • Hamide Rıhtım :
  • Hanie Fatouraee :
  • Hüseyin Kezer :
  • İbrahim Ekinci :
  • Ezgi Keskin :
  • Mustafa Demir :
  • Serkan Çetin :
  • Zeynep Damarsan :
  • Coşan Karedeniz :
  • Mert Akay :
  • Merve Nur Doğan :
  • Olgu Çalışkan :
  • Ayşegül Aktaş :
  • Sercan Deniz : +1
  • Yusuf Fırat Kılıç :
  • Halil Baha Akyar : +1
  • Dinçer Dönmez :
  • İrem Özkan :
  • Çağılsu Kardeş :
  • Toz :
  • Oguzhan Muzikaci :

Proje . Adana Tren Garı ve Yakın Çevresi Kentsel Tasarım Fikir Projesi Yarışması
Müşteri . Adana Genç İş İnsanları Derneği (AGİAD)
Alan . 110.000 m2 Yer . Adana  Yıl . 2019  Ödül . 2. Ödül
Program . Kentsel Tasarım, Rekreasyon Alanı, Kent Meydanı, Ticari Birimler, Sanat Atölyeleri, Spor Alanları, Kapalı Otopark
Proje Ekibi . Ali Sinan, Batuhan Çelebi, Elif Yılmaz, Halil Baha Akyar, Hasan Okan Çetin, Nuran Özkam, Sercan Deniz

 

Kentin Eski Giriş Yeni Geçiş Kapısı / ADANA GARI

Hafızalarımızda Adana’ya ilk ayak bastığımız mekan olarak yer edinen ADANA GARI bugün değişen kentleşme ile önemli bir geçiş güzergahı haline gelmek üzeredir. Özelikle planlanan hızlı tren hattı bu alanı kuzey güney arasında önemli bir konuma sürüklemektedir. Öneri proje; tüm bu değişkenlikleri kabul edip projeyi üst ölçekten bütüncül bir biçimde ele alıp “kentin eski giriş, yeni geçiş kapısını” tasarlamayı amaçlamaktadır.
Adana’ya dokunurken şüphesi ki Jansen’i anlamak ve yeniden yorumlamak gerekir.

Devamını oku

 

Top